FASHION

6 reasons why you should buy the Superstars

adidas superstar

Adidas Superstar, een oude bekende legende. Deze schoenen waren jaren geleden al erg in de mode, en werden gezien bij veel culturen. Zelf heb ik nog helemaal geen paar Adidas schoenen (it’s a shame) terwijl ik ze altijd al prachtig heb gevonden. Deze schoenen komen he-lemaal terug in de mode, yes! Maar wat maakt ze nou zo speciaal?

adidas`1
Bron foto: thehautepersuit

– Het zijn prachtige prachtige klassiekers, die iedereen zal herkennen!
– Het word dé nieuwe trend, en het is altijd leuk om op een trend voor te lopen (so buy it ladies!)
– Het materiaal is natuurlijk ook erg goed, vooral handig om schoon te houden
– Ze matchen met alles! Ja, eigenlijk kun je bijna niet fout gaan met deze sneakers. Onder een leuke blazer met een pantalon of een stoere destroyed jeans, het kan ècht allemaal.
– De prijs is goed te doen! Zelf vind ik vind €80 een normale prijs voor sneakers van Adidas en Nike. Het zijn schoenen die lang mee gaan en niet na een maand dragen al kapot zijn.
– En de 6de reden.. koop ze gewoon! Ik ben helemaal weg van ze en ze zien er heerlijk uit in deze outfit foto’s om te combineren!

adidas2
Bron foto: justlikesushi draagt de schoenen sportief maar toch klassiek!

adidas3

Zelf wil ik de all white variant gaan halen, omdat ik al een tijdje witte sneakers wou. I am in love, and what about you?

Big kisses, Kim

5 thoughts on “6 reasons why you should buy the Superstars

Geef een reactie

