MAKE-UP/BEAUTY

My 5 favourite pink beauty products

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Iedereen heeft wel een aantal beauty producten waarmee die echt niet zonder kan. Zelf heb ik ook een aantal producten die ik blijf gebruiken en/of gewoon echt heerlijk vind! Deze keer zijn het allemaal roze producten (every girl loves pink, right?) en deze producten zijn stuk voor stuk zeker aanraders!

Gezichtsreiniging doekjes Primark

De gezichtsreinigingsdoekjes van Primark. Ik pak écht altijd de roze verpakking haha. Deze doekjes gebruik ik eigenlijk nooit voor me gezicht (tenzij het echt niet anders kan) maar meer voor het schoonmaken voor dingen. Waarschijnlijk hebben jullie dit al in een van mijn filmpjes gehoord, maar je kunt met deze doekjes dus echt alles schoonmaken! En natuurlijk zijn ze ook heel erg handig voor in je tas om je handen even op te frissen.

Dior lip maximizer

Dior Addict lip maximizer. Nee, je ziet niet ineens je lippen vol worden. Maar het geeft een heel subtiel effect en je lippen lijken net ietsjes voller. Dit product voelt echt heerlijk aan, zodra je het op je lippen smeert begint het zachtjes te tintelen. Een heerlijk product om over je lipstick heen te gebruiken en je look af te maken!

Chanel crème blush

De crème blush van Chanel. Deze blush kun je gebruiken voor je lippen maar natuurlijk ook als een blush! Het geeft een heel mooi subtiel effect als blush en het lijkt alsof je een natuurlijk blosje hebt. Perfect dus! Bekijk hier de review van de Chanel crème blush.

Nagellak remover dip&clean Hema

De Dip&Clean van Hema, dit is een nagellak remover in een potje. In het potje zit een sponsje, even dippen en je nagellak is van je nagel af! Dit vind ik echt een uitvinding, al dat gedoe met die watjes altijd haha. Nooit meer een andere nagellak remover voor mij.

Victoria's Secret bodylotion

Victoria’s Secret Dream Angel bodylotion. Een hele mond vol maar in een woord: heerlijk. Vergeleken met de “normale” bodylotions van Victoria’s Secret vind ik deze echt veel fijner in gebruik. Hij is meer vloeibaar, trekt snel in en smeert erg fijn uit. Dit is echt mijn favoriete bodylotion en ik zou nog heel graag de geur hiervan willen!

Dit waren mijn pink beauty favourits. Als jullie over bepaalde producten nog wat meer willen weten, let me know ladies!

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

2 thoughts on “My 5 favourite pink beauty products

Geef een reactie

