FASHION

Some sunday inspiration: THE CHRONICLES OF HER

insp1

Wauw wauw wauw! Ik heb weer een prachtige blogger ontdekt, die ik heel erg inspirerend vind. De blog The Chronicles Of Her heeft prachtige OOTD foto’s en de stijl van deze girl vind ik echt geweldig. Heerlijk om zo geïnspireerd te worden!

insp2

insp3

Als jullie nog inspirerende bloggers hebben of gewoon leuke bloggers hebben laat ze dan achter in de comments! Ik vind het heel erg leuk om te lezen.

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

6 thoughts on “Some sunday inspiration: THE CHRONICLES OF HER

  1. Hey!
    In een oude blogpost zag ik dat je bij Douglas werkt en nu heb ik een beetje een rare vraag, binnenkort begin ik met werken bij de Douglas, Je moet je helemaal in het zwart (wat niet mijn probleem is) maar ook mag je geen spijkerbroek aan. Ik ben een type dat al-tijd een spijkerbroek draagt dus het is een beetje een uitdaging om een outfit te vinden met iets anders dan een spijkerbroek. Ook moet ik in mijn geval lange mouwen aan omdat ik een tattoo op me arm heb en ik het niet mooi vind om met een huge pleister op me arm te lopen. Ik dacht zelf aan een zwart jurkje met lange mouwen en een panty/maillot en laarsjes ofzo? maar de enige zwarte jurkjes met lange mouwen die ik kan vinden zijn vrij kort. Of stoffen shortjes met een panty en truitje met lange mouwen? of is dat niks. Een pantalon broek vind ik iets te luxe/ouderlijk voor mij sinds ik pas 16 ben.
    Wat draag jij als je bij Douglas werkt of wat dragen andere medewerksters want ik heb een beetje een dillema :/
    X

    • Haha oh ja ik begrijp je probleem! Nou ben ik iemand die veel zwart draagt dus voor mij was het juist heerlijk. Maar bij de H&M, Vero Moda en eigenlijk wel elke winkel kun je gewoon zwarte spijkerbroeken kopen! Sommige zijn maar een 10tje en sommige broeken kosten wat meer. Deze droeg ik eigenlijk altijd wel en dan gewoon een zwart tshirtje en een blazer. Gewoon vrij simpel dus!

      Hoop dat je hier wat aan hebt en werkse bij Douglas!

Geef een reactie

