FASHION

My new favourite shoes: white slip ons

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een aantal weekjes geleden zagen jullie in een shop log van mij dat ik deze witte slip on shoes had gekocht. Ik draag ze bijna elke dag, oh my god wat lopen deze witte schatjes toch heerlijk. Ze zijn leuk te combineren met all black outfits, maar ook heel erg leuk met korte broekjes/rokjes. Dit zijn echt mijn favoriete nieuwe schoenen, love white shoes!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kocht ze bij de River Island voor €25 en ze hangen nog steeds in de winkel voor de liefhebbers! Wat zijn jullie favoriete schoenen op dit moment?

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

7 thoughts on “My new favourite shoes: white slip ons

Geef een reactie

