MAKE-UP/BEAUTY

Nails of today: white pink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tegenwoordig zijn er eigenlijk nog maar nauwelijks blog posts over nagels, en niet alleen op mijn blog maar ook op andere blogs. En dan denk ik eigenlijk, waarom!? Ik vind dat nagels heel erg belangrijk zijn bij een vrouw, en dat het niet mag missen bij de uiterlijke verzorging. Zeg nou eerijk.. een vrouw met mooie gemanicuurde en gelakte nagels straalt toch klasse uit?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vandaag heb ik witte nagellak en op mijn ringvinger roze nagellak. Ik vind het sowieso altijd heel erg mooi staan als de middelvinger een andere nagellak kleur heeft, een glitter lakje is hierop ook heel erg leuk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb het roze lakje van Flying Tiger gebruikt en de witte van W7. Doen jullie tijdens het WK een oranje kleur nagellak op? Ik heb het 1 dag gehad, ik vond het wel leuk om maar het stond echt vreselijk haha!

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

One thought on “Nails of today: white pink

Geef een reactie

