UNCATEGORIZED

Photo diary week 25

diary

Hi ladies! Sorry voor de weinig posts en de late photo diary. Het internet heeft een storing en dus kan ik niks doen op mijn laptop, grrrr. Maar ik had een leuk weekje en dit is de laatste week dat ik school heb, dus daarna vakantie!

IMG_1771

Hmmmmm chocoshake!

IMG_1774

Haartjes verven, ik heb lowlights erdoor gedaan and I love it!

IMG_1775

Lekker wandelen. Heerlijk.

IMG_1776

Comfy comfy

IMG_1785

Heerlijk shoppen & passen. Ik heb de tas niet genomen, maar ik vind hem nog steeds wel heel erg leuk..

IMG_1789

Nieuwe Primark inkoopjes.

IMG_1790

Vrijdag was het 27 graden en ik was naar Scheveningen gegaan met een vriendin, het was echt heeeeerlijk weer ookal scheen de zon niet.

IMG_1799

Love it

IMG_1806

Oh my god deze chocolade van de Hema is echt goddelijk! En hoe cute is de verpakking!?

IMG_1808

Laatste dingentjes afronden voor school!

Het was weer een drukke week, nog een weekje en dan eindelijk zomervakantie en tijd voor de leuke dingentjes! Can’t wait!

Big kisses, Kim

3 thoughts on “Photo diary week 25

Geef een reactie

