FASHION

De 4 mooiste cross over bags van H&M

bag1

Deze cross over bag is gebroken wit/crème kleurig en staat erg mooi bij een all white outfit! De gouden ritsjes zijn een beetje geïnspireerd op een clutch van Yves Saint Laurent. Deze cross over bag kost €14,95.

bag2

Deze cross over bag staat heel erg leuk bij een stoere ripped jeans, en is ook erg leuk om te dragen naar festivals. Deze kost €19,95.

bag3

Deze cross over bag is denk ik een van mijn favorieten. Hij is strak maar toch classy, en zou bij een sportieve maar ook een zakelijke look staan! Dit schatje kost €14,99.

bag4

Deze cross over bag heb ik zelf al, en ik draag hem met veel plezier! Ik draag hem op dagen dat ik niet veel spullen hoef mee te nemen (ik draag hem weinig dus) en ik gebruik hem om mijn camera in te doen. Deze cross over bag kost €14,95.

Zelf vind ik de cross over bag helemaal geweldig, alleen ben ik zelf nog zoekende naar een perfect formaat zodat ik hem ook dagelijks kan gaan gebruiken. Wat vinden jullie van de cross over bags?

Big kisses, Kim
Follow me on Bloglovin

4 thoughts on “De 4 mooiste cross over bags van H&M

Geef een reactie

