UNCATEGORIZED

Photo diary week 24

photo

Deze week had ik wat bijzonders ingepland staan, iets waar ik echt naar uit keek. Ik ging namelijk naar de B Acedemy fashion school in Amsterdam voor een fashion workshop! Ik heb hier uitgebreid foto’s van gemaakt, dus geniet van heerlijke lange diary. Helaas mocht ik geen inhoudelijke informatie vrijgeven, vandaar dat ik mijn bezoek aan de school in mijn Photo diary verwerk!

IMG_1706

My lovies! Ik zou echt geen andere foundation meer willen.

IMG_1708

Ik besloot om eens naar Rotterdam te gaan fietsen, ook al wist ik helemaal niet hoe ik daar moest komen. Maar ik dacht, let’s try it!

IMG_1710

Uiteindelijk ben ik hier uitgekomen. Het was best een aardig stukje, maar toen ik terug naar huis wou gaan fietsen was mijn achterband dus kapot! Ik moest dus een heel eind lopen naar de metro en zo naar huis gaan, FAIL…

IMG_1715

Ik ging ’s avonds langs bij een vriendin en zij maakte deze prachtige krullen voor me! Helaas blijven krullen bij mij niet langer dan 2 uur zitten. Heeft iemand hier misschien nog tips voor?

one

Sisha, altijd lekker en gezellig!

IMG_1724

On my way Amsterdam! Vroeg de deur uit dus.

IMG_1728

Ik kocht deze OV dagkaart bij het Kruidvat! Echt ideaal voor als je een dagje gaat reizen met meerdere vervoerders. Voor €2,30 ongeveer meer pakte ik de intercity direct naar Schiphol, hiermee ben je vanaf Rotterdam binnen een halfuur op Schiphol!

IMG_1730

En natuurlijk ging ik even langs de Victoria’s Secret. Altijd als ik naar Amsterdam ga maar ik een tussenstop, om even heerlijk rond te snuffelen en natuurlijk een mooi item te scoren.

one2

Mirror selfie!

IMG_1762

Yay! Ik wou deze bodylotion al heel erg lang, omdat de verpakking er gewoon prachtig uit ziet. Maar ook de geur en structuur is echt heeeeerlijk!

IMG_1733

Aangekomen in Amsterdam! Het was echt heerlijk weer, ik had het soms zelfs té warm (met mijn lange jas).

IMG_1739

Haha deze foto is echt heel erg gek, maar ik wou hem met jullie delen. Selfie met de I Amsterdam!

IMG_1743

Na veel gezoek heb ik eindelijk B Acedemy gevonden! Bij aankomst stonden er heerlijke drankjes en hapjes klaar.

IMG_1744

Dit ziet er wel iets anders uit dan een normale school, but I love it.

IMG_1748

I do!

IMG_1757

nee1

nee2

IMG_1758

IMG_1760

Bye B Acedemy en thanks for this amazing day! Zoals ik al zei mag ik helaas geen inhoudelijke informatie vrijgeven, maar deze workshop is echt aan te raden als je veel met fashion bezig bent. Ook is het aan te raden als je gewoon een leuk dagje met vriendinnen wilt, en even wilt kijken wat de fashion industrie inhoud!

IMG_1764

Een van de beste snacks voor mij, een stokbroodje met gesmolten kaas. Hmmmmmm.

Deze week een lange Photo diary dus, omdat ik de foto’s van Amsterdam erin verwerkt heb. Het was een leuke week en ik ben heel erg blij dat ik met de fashion workshop heb meegedaan! Wat gaan jullie deze week doen?

XO’s Kim

3 thoughts on “Photo diary week 24

Geef een reactie

