FASHION

OOTD: my own shirt

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bij Superrich heb ik mijn eigen shirtje laten bedrukken, met de naam van mijn blog erop. Dit vind ik er ten eerste heel erg leuk uitzien, het is origineel en het is ook nog eens goed om naamsbekendheid te krijgen! Ik ben zo blij met dit shirt dat ik binnenkort nog een witte versie wil laten maken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shirt Supperrich Broek H&M customized Schoenen H&M customized Armbanden H&M en customized Tasje Customized

3 thoughts on “OOTD: my own shirt

Geef een reactie

