UNCATEGORIZED

DIY tip: your own photo list

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fotolijstjes, het zijn en blijven populaire items in het interieur. Maar wat moet je er nou eigenlijk in doen? In elk lijstje heb je al mooie foto’s zitten of je vind foto’s gewoon te standaard om erin te doen.. dit probleem had ik zelf en daarom heb ik een erg leuke DIY tip, maak gewoon je eigen creatie!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Echt, je kan werkelijk van alles in een fotolijstje doen! Zelf heb ik er hier nu voor gekozen om papieren tasjes te gebruiken. De Sephora is weg uit Nederland, and we all miss him right!? Daarom heb ik uit een tasje van Sephora het logo geknipt en in een lijstje gedaan. Dit kun je ook met de tasjes van MAC, Yves Saint Laurent, Chanel, Victoria’s Secret etc. doen! Zelf wil ik ook nog ooit mijn eerste (en nog steeds enige) Chanel foundation kwast inlijsten. Waarom zou je een kwast inlijsten? Omdat ik stiekem toch wel trots ben dat ik dingen van Chanel kan kopen nu. Toen ik klein was en al die dure dingen zag wist ik dat ik dat nooit zou krijgen. Maar nu heb ik het toch, en werk ik er zelf erg hard voor!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dus ben je foto’s zat? Ga dan creatief aan de slag! Gebruik oude tasjes, leuke afbeeldingen uit tijdschriften, knip deze uit en maak er bijvoorbeeld een mini collage van in jouw fotolijstje. Je kunt het ook helemaal aanpassen aan je interieur en aan je eigen stijl, I love it!

XO’s Kim

2 thoughts on “DIY tip: your own photo list

Geef een reactie

