UNCATEGORIZED

Photo diary week 22

d5

Ladiessss! Ten eerste sorry dat mijn photo diary dit keer zo laat online komt, ik had namelijk wat problemen met het internet én het publiceren ging ook nog eens fout. Excuus hiervoor! Ik heb wel weer een heerlijke photo diary voor jullie, het was een drukke maar wel een leuke week. Ik ben weer wat meer ontspannen en dat voelt heerlijk!

IMG_1609

Ik ben weer naar de Primark geweest! Hier vind je de shoplog van mijn bezoekje. Het was echt heel erg druk bij de Primark en ik moet zeggen dat ik er steeds minder goed tegen kan. Het lijkt wel alsof de mensen steeds hebberiger worden op de items..

IMG_1610

Hoe cute is deze verpakking!?

IMG_1616

Voor mijn stage verslag ging ik een aantal foto’s maken van de winkel, en het filiaal van Douglas waar ik stage loop heeft sinds kort een Chanel counter. Nou ben ik een grote fan van Chanel, en dus ben ik helemaal verliefd op de counter!

IMG_1619

Beautiful..

IMG_1618

Oh wat zou ik graag zo’n pareltje in mijn huis willen hebben!

d1

From where I stand, dirty floor

d2

Fav items! Deze schoenen lopen echt heerlijk, en het liefste doe ik ze elke dag aan. Ook wil ik nog steeds heel erg graag een Louis Vuitton tas (ooit)..

d3

Ready for work!

IMG_1621

Ik vind het echt heerlijk om er zakelijk bij te lopen, weet niet waarom haha.

IMG_1672

Stage verslag afmaken en inleveren.. zucht.

IMG_1674

Ik besloot om zelf mijn bovenlip te gaan harsen, omdat ik hier donshaartjes heb. Dit hebben we al een keer op school gedaan, maar toen kreeg ik echt hele erge uitslag. En nu dus weer! Ik heb het idee dat mijn huid gewoon te gevoelig hiervoor is. Het is niet echt een allergische reactie, meer gewoon irritatie. En het blijft ook nog eens een week zitten! Nooit meer harsen dus op mijn bovenlip.

IMG_1680

Yumyumyum! In Rotterdam op het Binnenwegplein zit echt een heerlijke wok, waar je deze wok to go kunt halen voor maar €5,80! En geloof me, aan een zo’n bak heb je echt meer dan genoeg. Het is echt een aanrader!

IMG_1682

Heerlijk zonnen in de achtertuin.

IMG_1684

Hmmmm even met mijn vriend een broodje kipkerrie eten, ik krijg gelijk weer trek als ik ernaar kijk.

k

Ik heb de laatste tijd echt een issue met outfit foto’s maken, vandaar dat jullie niet vaak meer OOTD’s online zien komen. Het licht is niet goed, me camera werkt niet mee of ik vind gewoon geen mooie plekken om te shooten. Help!?

Het was een leuke week met even veel ontspanning, maar deze week krijg ik het helaas weer wat drukker. Ik moet veel werken en ik moet me steeds meer gaan voorbereiden op m’n toetsen, projecten en opdrachten. Even bikkelen nog!

XO’s Kim

3 thoughts on “Photo diary week 22

Geef een reactie

