UNCATEGORIZED

Photo diary week 22

k

Weer een week voorbij, het gaat echt snel! Week 22 was echt weer een random week waarin ik van alles deed. De komende weken zullen trouwens ook niet heel erg veel bijzonders zijn, omdat ik gewoon geen tijd heb om dagjes weg te gaan of iets. Maar goed, nog een paar weekjes en dan kan het allemaal!

IMG_1545

Ik wil meer fashion foto’s gaan maken voor mijn Photo diary. Denk hier aan bijvoorbeeld from where I stand en outfit details foto’s. Ik ben toch een fashion blogger en ik wil graag mensen inspireren, dus leek mij dit een erg leuk idee.

d2

Yeah, ik heb Depop! Depop is een app waarop je items kunt verkopen en kopen. Ik verkoop zelf vooral fashion items, maar er zal soms ook make-up te koop zijn. Ik vind het een erg leuke app en vooral veel fashionista’s zullen deze app hebben. Heel erg handig! Als jullie mij willen volgen ik heet Keybykim, geef me gelijk ook jullie naam even door!

IMG_1576

Foto’s maken! Als ik zo kijk vind ik het best grappig om te zien hoe ik mijn foto’s maak. Het ziet er zo absoluut niet professioneel uit maar het resultaat vind ik zelf echt prachtig!

IMG_1579

Weer een aantal leuke items gescoord!

IMG_1588

Waaronder deze licht roze/peachy kleurige jas! Het is een boyfriend model en ik was er echt al een tijdje naar opzoek, maar omdat het steeds warmer werd dacht ik “ach het komt wel weer in de herfst”. Toen ik toevallig de Only binnen liep (hier loop ik echt werkelijk nooit naar binnen haha) zag ik hem hangen, wauwwww!

IMG_1586

Natuurlijk deed ik mijn jas gelijk aan, het was ook nog eens het perfecte weer ervoor!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shots maken van mijn nieuwe Mac lippenstift. Het is echt mijn all-day lipstick geworden.

IMG_1582

Heerlijk vlogs kijken van Mascha, dit kan ik uren achter elkaar doen. In deze vlog ging ze naar Cannes voor Magnum, en als ik dat dan zo zie hoop ik stiekem ook wel ooit zoiets te mogen doen.

IMG_1583

I’m in love with this outfit. Comfortabel, basic maar toch erg stijlvol. En perfect voor het klimaat van Nederland haha.

IMG_1585

Yummmm, Maccie!

IMG_1606

Vrijdagavond moest ik werken op de koopavond, en dit zijn maar 3 uurtjes. Ik dacht ach joh 3 uurtjes kan ik wel op hakken werken. NOOOOOOOWAY DUS! Mijn voeten hebben nog 2 dagen lang pijn gedaan (ik loop nooit op hakken) en ik ga dus echt nooit meer werken op hakken haha.

IMG_1589

’s Ochtends op de Coolsingel in Rotterdam. Ik heb het hier nog nooit zo stil gezien haha.

IMG_1593

Ik wil dit shirt zo graag nog in het wit! I’m so in love with it!

De aankomende week krijg ik een vrij drukke week omdat ik veel voor school moet doen. Wat ben ik blij als het eindelijk zomervakantie is!

XO’s Kim

3 thoughts on “Photo diary week 22

Geef een reactie

