MAKE-UP/BEAUTY

Mac Satin Myth lipstick

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals jullie misschien ondertussen wel weten ben ik een grote fan van Yves Saint Laurent lipsticks, maar de lipsticks van Mac mogen er ook zeker zijn. Helaas vind ik de kleuren vaak net iets te fel voor mezelf of vind ik ze me gewoon niet staan. Maar nu heb een kleurtje gevonden wat ik iedere dag draag, en ook erg vaak combineer met andere kleuren lipsticks. Ik heb het over de Satin lipstick in de kleur Myth! Het is echt één van mijn favorieten lipsticks geworden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Persoonlijk vind ik de Satin lipsticks van Mac altijd erg fijn. Vooral door de textuur, hij is niet te droog maar ook niet te crème achtig. Myth is een nude kleur met een hele lichte peachy ondertoon. Ik was al zo lang op zoek naar deze kleur, en was dus erg blij dat ik hem ei-ndelijk gevonden had!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier de swatch, je ziet nu pas hoe de kleur eigenlijk is. De lipstick is erg goed gepigmenteerd en deze swatch bevat dan ook maar 2 vegen.

mac8

Myth op mijn lippen, wauw! Ik heb deze foto met flits gemaakt, omdat de kleur dan het best tot zijn recht komt. Het is echt een every-day kleurtje en vooral goed te gebruiken in de zomer. Ook combineer ik hem nu elke dag met mijn Yves Saint Laurent lippenstift, deze twee matchen naar mijn mening perfect met elkaar!

Ik ben erg blij dat ik eindelijk (misschien wel de perfecte?) nude kleur heb gevonden. Het is geen foundation nude, maar gewoon een mooie peachy nude tint. Deze lipstick kost €18,50 en is verkrijgbaar bij de Mac counters in de Douglas en Bijenkorf.

XO’s Kim

5 thoughts on “Mac Satin Myth lipstick

Geef een reactie

