FASHION

My new pointed snake shoes

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Yayyyyy! Eindelijk heb ik mijn schoentjes binnen van de H&M. Ik heb een maand moeten wachten *zucht* maar ik ben blij dat ik ze heb gekregen. Ik vind de pointed schoenen trend echt geweldig, alleen hebben deze schoenen vaak een hak. Ik kan niet heel erg goed op hakken lopen en helemaal al niet op lange schooldagen. Daarom wou ik graag platte pointed shoes, en eindelijk heb ik ze dus!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De schoenen hebben ook een leuk snakeskin effect bovenop de schoen. Dit maakt de schoen voor mij echt af. Deze schoenen kostte €19,95 en kun je hier bestellen. Toen ik ze kocht had ik het laatste paar omdat ze heel erg snel gingen, dus wees er snel bij als je ze wilt! Eigenlijk wil ik wel nog een paar pointed shoes erbij hebben, want ze zijn gewoon echt leuk te combineren. Hebben jullie nog tips?

XO’s Kim

2 thoughts on “My new pointed snake shoes

Geef een reactie

