UNCATEGORIZED

Photo diary week 21

week21111111

Deze week heb ik vooral een aantal leuke dingetjes geshopt, gewerkt en natuurlijk ook weer uitgerust. Zoals ik in mijn post van gisteren zei heb ik een soortvan “bloggersdipje” en rust ik dus vooral veel uit. Er zullen dus ook minder posts online komen, ik hoop op jullie begrip hiervoor! Maar dan nu een kijkje in week 21:

week211

Ten eerste: wat was het heerlijk weer de afgelopen week! Ik heb geloof ik 3x in een korte broek gelopen, en zelfs weer op slippers! Heeerlijk.

week212

Oh bah, ik zat in de verkeerde trein en de trein stopte dus niet waar ik moest uitstappen. Grrr

week213

Dan maar de tijd benutten met wat blog/huiswerk..

week214

Hema heeft altijd heerlijke Jelly Beans in haar assortiment, maar nu zijn de Jelly Beans dus ook verkrijgbaar in de vorm van hartjes! How cute!

week215

Yummmmmm

week216

Ook mijn moeder was jarig (happy birthday mom!) en ze had deze erg mooie rozen gekregen. Prachtig kleurtje vind ik dit.

week217

Weer een een nieuwe Mac lipstick gekocht!

week218

En ik kocht de Satin lipstick in de kleur Myth. Geweldig nude kleurtje wat overal bij past en wat je erg fijn kunt mixen met andere kleuren lipsticks!

week219

Ook kocht ik alvast voor vaderdag iets voor mijn vader. Een showergel van Acqua di Parma. Hij ruikt echt heerlijk, en past precies bij mijn vader.

week2110

Ik denk dat iedereen het wel gemerkt heeft, maar aan het einde van de week kwam het geld bij iedereen binnen! En dat betekende dus shoppen! Nou ben ik nog niet echt geslaagd omdat ik niet veel tijd had, dus ik wil deze week nog even op me gemak kijken en hopelijk een aantal leuke items scoren.

week2111

Ook kocht ik nog wat leuks bij de Hema: een tenen spreider (eindelijk weg met die watjes), 2 nagellakjes en de nagellak remover die ik altijd al gebruik maar die op was. De Dip&clean is trouwens €2,- goedkoper geworden?!

week2112

Ik had van mijn vriend een kweek setje gekregen waar je dus je eigen vleesetende plant mee kunt kweken. Deze had hij van de Action en kostte geloof ik maar iets van 80 cent!? Het duurde een aantal dagen voordat ik iets zag en dus dacht ik eerst dat het niet werkte. Maar nu kwam er dus ineens een heel klein plantje omhoog! Ik ben echt heel erg benieuwd hoe die verder gaat groeien.

4 thoughts on “Photo diary week 21

  1. Vraagje,,, over die vleestende plant .. Ik heb ‘m ook gekocht, maar mijne lijkt totaal niet op een vleesetende plant, hoe ziet ‘ie er nu bij jou uit dan?

    • Ik heb hem ondertussen weggegooid haha, omdat hij nauwelijks nog groeide. En hij kon helaas niet tegen m’n airco. Maar het waren zeg maar 2 grotere blaadjes en 2 kleine, en hij leek inderdaad niet echt op een vlees etende plant.. helaas!

Geef een reactie

