FASHION

Some Sunday inspiration: personal update

inspo1

Heerlijk om de zondagochtend weer te beginnen met een inspiratie. Zoals jullie wel gemerkt hebben zijn er deze week weinig posts online gekomen. Ik zit namelijk een beetje in een “blogger dip”. Ik heb het heel erg druk met school, ben veel aan het werk en zit de laatste tijd daardoor ook een beetje in de knoop met mezelf. Een aantal dagen niks plaatsen was echt het laatste wat ik wou, maar ik had het echt even nodig. Gewoon even rust nemen, soms kan dat heel veel doen. De laatste tijd zullen er dus wat minder posts zijn, ik hou jullie hiervan op de hoogte in mijn Photo diary. Ik kijk gewoon even week voor week hoe het gaat, en hoop natuurlijk dat ik snel weer de kracht heb om elke dag een leuk artikel online te krijgen!

inspo2

inspoo2

Dus even voor de duidelijkheid: ik stop niet met bloggen! Er zullen alleen wat minder posts online komen. Ik hoop voor jullie begrip hiervoor. Een hele fijne zondag ladies!

XO’s Kim

Geef een reactie

