FASHION

Currently craving: Chanel boy bag

chanelbag
In een woord: PRACHTIG. Deze Chanel boy flap bag is vooral onder de bloggers echt een musthave item. Normaal vind ik kleine tasjes niet handig, maar deze zou ik met trots dragen. Het is een vrij simpele tas met natuurlijk het welbekende Chanel design. Vooral het boyfriend model trekt mij erg aan.

Nu weet ik dat er al veel knock-offs in omloop zijn van deze tas, maar ik zou het niet erg vinden om een nepperd te hebben. Want ach zeg nou zelf, €1000 hebben we niet snel over voor een tas toch? Ik ben in ieder geval he-lemaal in love met deze Chanel tas!

XO’s Kim

2 thoughts on “Currently craving: Chanel boy bag

  1. Zo jammer dat dit soort tassen zo duur zijn! Zelf vind ik de Michael Kors tassen erg mooi, maar ze zijn zooo duur …

    beautyzoom.nl

Geef een reactie

