UNCATEGORIZED

Photo diary week 20

week20000

Weer een week voorbij! De tijd vliegt altijd als het bijna zomervakantie is, hebben jullie dit ook? Deze week kreeg ik een aantal pakketjes binnen, ging ik gewoon naar school en was het voor de rest vrij rustig.

week201

Ik ging met mijn moeder weer eens naar een tuincentra, ik weet niet wat ik heb maar ik ben de laatste tijd echt gek op planten?

week202

Met dit schatje kwam ik thuis! Het is een mini Yucca die maar €1,- kostte!

week203

IEL, deze beesten zitten steeds bij mijn raam.. brrrr ik haat insecten.

week204

Pakketje binnen van Follow fashion!

week205

Dit is wat in het pakketje zat! Een heerlijke furry coat. Helaas is hij voor nu een beetje te warm, maar voor in de avond kan hij nog heerlijk zijn!

week206

Make-up selfie met de Touche Éclat!

week207

Heerlijk onderweg in de trein in mijn furry jas. Mijn handen zijn de laatste tijd erg droog en een handcrème is dan echt een must!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik vind mijn foto’s van de Touche Éclat echt heel erg mooi gelukt. Foto’s maken van producten lukt mij steeds beter, ik ben erg blij met het resultaat zo hihi.

week209

Pakketje van H&M! Na een maand wachten is die eindelijk binnen. Moeten jullie ook altijd zo lang wachten op je pakketje van de H&M?

week2010

Dit zijn de schoenen die in het pakketje zaten! Ze kosten maar €19,95 en waren ook heel erg snel uitverkocht. Ik twijfel alleen of ze niet te klein zijn. Ik heb in het begin in nieuwe schoenen (vooral dit soort) altijd blaren, maar is dit van het inlopen of omdat ze gewoon te klein zijn?

week2011

Ohhhh kennen jullie dit nog? Vroeger maakte ik ook altijd deze kettingen, en ik vind het nog steeds leuk om te doen haha.

week2012

Zondag was het echt heeeeerlijk weer, ik heb heerlijk in een kort broekje met een aantal vrienden bij een recreatiegebied gelegen. Hopen dat het weer even zo blijft!

week2013

Ik had een testertje van Glam Glow gekregen, omdat ik dit masker erg graag wou uitproberen. Mijn huid is vrij gevoelig en dus wil ik eerst zeker weten dat ik geen heftige reacties zou krijgen. Maar het masker is echt heerlijk! En enige wat me nog een beetje tegen houd is de prijs, maar de werking van het masker is echt geweldig!

XO’s Kim

One thought on “Photo diary week 20

Geef een reactie

