MAKE-UP/BEAUTY

Yves Saint Laurent Touche Éclat

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Yves Saint Laurent Touche Éclat is een populair item onder de Yves Saint Laurent liefhebbers. Maar ook vooral onder beroemdheden en modellen, visagisten en natuurlijk ook bloggers! Touche Éclat vangt het licht op en verbergt de tekenen van vermoeidheid en onvolkomenheden. Ik ben helemaal weg van dit product en ik zou nooit meer zonder kunnen..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het magische goedje zit in een mooie gouden huls in een pen vorm. Hij is gemakkelijk in gebruik en ook erg handig om mee te nemen in je make-up tasje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is hoe het kwastje eruit ziet waarmee je de concealer/highlighter aanbrengt. Het kwastje is zacht en brengt erg fijn aan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aan de onderkant zit dit knopje. Deze kun je indrukken en daardoor komt de highlighter (ik noem het voor het gemak even een highlighter) uit het kwastje. Slechts 1 klik en deze hydraterende emulsie elimineert de schaduwen van elk plekje in je gezicht!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier zie je wat er gebeurd. De highlighter komt uit het kwastje, nadat je op het knopje hebt gedrukt. Ik vind dit systeem erg fijn werken, omdat de pen voor jou al de hoeveelheid selecteert.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan…. de swatch! Dit is hoe de highlighter eruit ziet. Zelf heb ik de kleur 02 Ivoire en eigenlijk zou ik zelfs nog wel een tint lichter mogen hebben. Zelf vind ik deze kleur er wat natuurlijker uitzien. De highlighter is ultra vloeibaar en heeft een zachte textuur en een glanzende finish. Ook smeert die gemakkelijk uit met je vingers maar ook met een kwast is hij erg makkelijk in gebruik!

ysl8

Dit is hoe de highlighter er bij mij uit ziet! Zoals je ziet gebruik ik hem alleen op mijn op mijn wenkbrauw bot en op mijn jukbeenderen. Dit zorgt voor een opgewekt en fris effect en het laat een mooie stralende glans achter. Je kunt de highlighter ook gebruiken aan de zijkant van de neus, de mondhoeken, de ooghoeken, lipcontouren, de holte van de kin en expressielijnen. Eigenlijk alles wat jij frisser wilt laten lijken en/of ophelderen. Zelf breng ik de highlighter aan in streepjes en blend ik dit uit met een klein kwastje.

Waarom ik het steeds een highlighter noem? Omdat ik hem als highlighter gebruik. Deze pen is een mix tussen een concealer en highlighter, maar als een echte concealer vind ik hem niet mooi. Hij is daarvoor (naar mijn mening) niet dekkend genoeg. Wel kun je hem gebruiken over een andere concealer voor een extra opgewekt effect.

Ik had nooit gedacht dat deze pen zo’n verschil kon maken. Vooral de prijs hield mij erg tegen, namelijk €37,50. Maar omdat ik nu zie wat voor verschil het maakt als ik deze pen niet gebruik, kan ik niet meer zonder! Het maakt echt mijn make-up look af en maakt mijn uitstraling frisser dan ooit! De Touche Éclat is te koop bij de luxere parfumerie in 6 verschillende tinten.

XO’s Kim

3 thoughts on “Yves Saint Laurent Touche Éclat

Geef een reactie

