MAKE-UP/BEAUTY

Lush Rock Star

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IK had nog nooit een zeepje van Lush geprobeerd, terwijl het er altijd zo heerlijk uit zag! Ik moest nu echt wat proberen, en de kleur van deze zeep trok mij heel erg aan. Ik ben natuurlijk gek van roze dus ik liep er vrijwel gelijk op af. Toen ik eraan rook was ik verbaasd over de geur, zo heerlijk zoet maar ook weer niet té. Heerlijk fris en een geur die je niet snel zat word!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit roze goedje heet Rock Star! Dit is wat Lush zegt over de zeep: “Met dit zoete snoepje onder de douche voelt iedereen zich een ster en barst je spontaan in zingen uit, zo heerlijk is deze zeep. Ruikt naar romige vanille en heeft dezelfde geur als onze Creamy Candy, dus als je geen bad hebt kun je toch van dit lekkers genieten. Wast je huid heerlijk schoon zonder uit te drogen, dankzij de glycerine en kokosolie die erin zit.

Perfect geschikt voor kleine en grote prinsesjes, maar we weten zeker dat er ook hele grote stoere mannen zijn die van deze superzoete rozigheid houden. En je komt er geen grammetje van aan!”

Een heerlijk zeepje dus voor iedereen! Voor 100g betaal je €5,25 en hier kun je erg lang mee doen. Ik moest eerst vooral wennen aan een vaste zeep vorm maar met die heerlijke geur went dat snel! Je kunt de Rock Star zeep hier bestellen of natuurlijk in een Lush winkel halen.

XO’s Kim

2 thoughts on “Lush Rock Star

  1. Ik hou stiekem heel erg van vaste stukken zeep, maar je ziet het tegenwoordig bijna niet meer. Ik vind het de moeite waard om mezelf mee te verwennen…. Voor mijn verjaardag over twee maanden 🙂

Geef een reactie

