FASHION

My favorite shoes

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op dit moment heb ik echt twee paar schoenen die ik het liefst draag. Ze passen onder vele outfits en lopen echt heeerlijk! Het zijn de leopard loafers van Zara en de Nike Free Run 2!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik vind ze echt prachtig! My hairy shoes hihi. Ze lopen echt heerlijk en zijn ideaal voor lente weer, ik draag ze vaak op een stoere manier maar ook op een nette en zakelijke manier zijn deze schoenen erg leuk te combineren!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit zijn echt net engeltjes onder je voeten. Ik kan dagen op deze schoenen lopen zonder pijn te krijgen. Deze kunnen eigenlijk overal onder en doe ik dus ook vaak ‘ff snel’ aan. Ook naar mijn werk draag ik deze runners omdat mijn schoenen helemaal zwart moeten zijn.

Binnenkort krijg ik nog een paar schoenen binnen van de H&M en ik hooooop echt dat ze passen, want ik wacht er namelijk al een maand op (ze waren snel uitverkocht). Stiekem wil ik ook nog een paar witte sneakers, en de ouderwetse Adidas sneakers heb ik al op het oog. Hebben jullie favorieten schoenen?

XO’s Kim

2 thoughts on “My favorite shoes

Geef een reactie

