UNCATEGORIZED

Photo diary week 19

week19111

Wat een WEEEEER deze week. Oh echt vreselijk, ik heb echt een hekel aan regen en wind en dan vooral als het zo lang duurt. Ik heb de afgelopen week dus niet heel veel bijzonders gedaan en meer binnen gezeten. Wel heb ik me ingeschreven bij B Acedemy, heb ik even geshopt bij Primark en voor derest heb ik vooral veel geluierd. Hopen dat het deze week wat beter word!

week193

Ik ging even heerlijk fietsen naar het winkelcentrum bij mij in de buurt. Toen was het nog mooi weer..

week195

Dit is echt een van mijn favorieten, hij ruikt zo heerlijk! Mijn benen zijn en blijven heeeeerlijk zacht!

week196

Even mijn wenkbrauwen verven en ik stak de geurkaars van Primark aan. Hij ruikt heel subtiel maar wel heel lekker.

week192

Ohhhhhhh jeeeeej jeeeeej jeej! Ik sta ingeschreven voor de oriëntatie styling workshop! Dit houd in dat je alle aspecten van fashion te zien krijgt, en dus kunt kijken wat het beste bij jou past. Ik heb er heel erg veel zin in, en hoop dat ik meer te weten kom over wat ik nou precies wil.

week197

Laatst had ik zelf kleine cactussen gekocht maar mijn stiefvader kwam de afgelopen week met deze 3 schatjes! Ze zijn van Ikea en ze zien er zo leuk uit. Thankyou!

week198

Yummmmmm

week199

Mijn nieuwe notitieboekje (bloggerboekje) van de Wibra voor maar €1! Wibra heeft echt leuke notitieboekjes zoals deze, en ik ben er helemaal weg van!

week1910

Geslaagd bij de Primark met erg leuke items. Zie hier de shoplog!

week1911

Bah. Het was echt serieus de hele week gewoon dit weer. Hier word toch niemand vrolijk van?

week1912

Kijk hoe schattig ik mijn lipsticks van YSL heb opgeborgen in dit potje! Ze zijn op maar ik vind het zo zonde om ze weg te gooien, dus nu gebruik ik ze als decoratie hihi.

week1913

Cadeautjes voor moederdag!

week1914

En ook had ik een hele lieve kaart via Hallmark gemaakt voor moederdag. Ik had een kortingscode gekregen via Manon en daarmee heb ik dus mijn kaart gemaakt. Heel erg bedankt Manon!

XO’s Kim

One thought on “Photo diary week 19

Geef een reactie

