FASHION

Some Sunday inspiration: class

inspi5

Ik wil elke zondag een inspiratie post gaan maken. Dit zal waarschijnlijk vooral over fashion gaan, maar kan ook over beauty of lifestyle gaan. Het is meer een post met foto’s en met wat minder tekst. Ik merk dat ik echt elke week gewoon een inspiratie nodig heb, dit haal ik van Tumblr, Pinterest en nog meer sites. Nu wil ik dit dus op mijn blog gaan zetten zodat ik hopelijk jullie ook weer een beetje kan inspireren!

inspi4

inspi7

XO’s Kim

2 thoughts on “Some Sunday inspiration: class

Geef een reactie

