FASHION

Want: all white sneakers

shoe
Witte sneakerks zijn voor mij een musthave item. Je kunt ze onder elke outfit combineren en in de zomer zelfs onder een kort shortje.

Ik ben al een tijdje op zoek naar witte sneakers, maar dan ook echt helemaal wit. All white. Helaas heb ik nog niet de perfecte gevonden, maar deze komen aardig in de buurt! Ik heb ze al in de winkel gezien, en ik moet zeggen dat ze er daar wel echt mooier uitzagen. Ik liep er alleen steeds voorbij, maar nu gaat het toch kriebelen. Missschien moet ik ze toch maar eens gaan passen..

XO’s Kim

2 thoughts on “Want: all white sneakers

Geef een reactie

