FASHION

OOTD: pink graffiti

otd1

Graffiti, ik vind het echt geweldig. Bij mij in de buurt zijn er veel graffiti kunstwerken. Het leek mij daarom leuk om hierbij OOTD foto’s te maken!

Ook word het weer steeds beter en dus kunnen we steeds leukere kleding aan, yayyy! Ik heb echt een hekel aan winter kleding, vooral omdat ik niet van winterjassen hou. De perfecte temperatuur voor mij is 20 graden, zodat ik een lange broek, een leuk shirt en een paar goede sneakers aan kan. Waarom? Omdat ik gewoon niet graag korte broekjes draag. Dit is niet omdat ik me schaam, maar er gewoon niet van hou om met hele blote benen te lopen. Gek eigenlijk, haha! So let’s discuss, wat dragen jullie het liefst met warm weer?

otd3

otd2

otd4
Jas H&M Trui Vero Moda Broek Primark (customized) Tas KEY Schoenen Nike free run 2

5 thoughts on “OOTD: pink graffiti

Geef een reactie

