UNCATEGORIZED

Photo diary week 18

diary

Ik had weer een drukke maar ook uitgeruste week, want het was natuurlijk vakantie! Even heeeerlijk geen school, geen huiswerk helemaal niks. Ik heb een aantal daagjes gewerkt en voor derest heb ik genoten van mijn vakantie. Ik deed een leuke DIY, dronk een heerlijke milkshake en probeerde een recept van Mascha na te doen (fail).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn make-up/beauty stash uitzoeken, wat hard nodig was! Ik heb hem uitgezocht en heringericht, en het resultaat vind ik heel erg mooi! Hier zou al een artikel van online komen, maar helaas wilde mijn movie maker niet mee werken. Ik hoop hem dus alsnog online te krijgen een van deze dagen!

week181

Dit is de Happy Shake. Een milkshake die je zelf kunt maken door een zakje poeder en melk. Even shaken, en je hebt echt een heerlijke milkshake! Waar dit te koop is? Bij de Action voor maar €1,70. En je kunt met een pak 10 milkshakes maken. Dus voor de milkshake liefhebbers raad ik dit zeker aan! Yumyumyum

week182

Shoppen bij de H&M. Nou ja, shoppen… Ik ben al een tijdje op zoek naar een witte (jeans) broek die NIET doorschijnt. Dit lijkt echt wel onmogelijk, hebben jullie misschien tips waar ik deze kan kopen? Er mogen scheuren in zitten.

week183

Ready for whatever!

week184

Ik ging mijn schoenen met de hand wassen in bad, ze waren echt zo vies blegh!

week185

Zaterdag avond gingen we naar Scheveningen, heerlijk uitwaaien op het strand.

week186

Yayyy, zand zand zand! Dit is de eerste keer dit jaar dat ik op het strand ben. Best gek om hier ’s avonds te zijn!

week187

Al die tentjes zien er altijd zo mooi uit, maar het viel me echt tegen hoe rustig het overal was. Voor een zaterdag avond had ik wel meer verwacht!

week188

Ik ging met mijn moeder naar de Intratuin, omdat ik een aantal kleine plantjes wilde voor op mijn kamer. Onderweg naar de plantjes kwam ik dit schatje tegen, helaas mocht ik hem niet meenemen hihi.

week189

Wauw, wat een prachtige bloemen zijn dit. Vinden jullie het ook altijd zo lekker ruiken in een tuincentra? Ik had de geur hiervan echt gemist! Heerlijk.

week1810

Dit schattige zeepje van Riverdale kon ik eigenlijk niet laten liggen, maar toch heb ik het gedaan. Ik vind Riverdale echt te duur. Het ziet er schattig uit, maar de geuren vallen mij altijd tegen helaas. Doe mij dan maar een zeepje of bodylotion van VS of Lush hihi.

week1811

Ik kwam met deze schattige cactussen thuis, how cute!? Ik vond de mini plantjes erg tegenvallen, en ze zagen er ook niet echt ‘levendig’ uit. Maar ik ben blij met mijn cactussen!

week1812

Uit een vlog van Mascha had ik een recept gehaald die ik graag wou uitproberen. Het zag er erg lekker uit en vooral ook erg gezond! Maar gaat het lukken?

week1813

FAIL. Tenminste, een halve fail dan. De groente etc. moest in een omelet komen, zodat je een soort reuzen omelet had. Helaas kreeg ik dit niet voor elkaar, maar het was alsnog wel heel erg lekker!

week1814

Selfie!

week1815

Zondag middag was ik lekker aan het luieren en mijn kamer aan het opruimen. Ik wou al een langere tijd mijn kaarsen bedrukken maar ik wist steeds niet hoe. Totdat ik ging googelen en een ouderwetse manier tegen kwam, die ik zelf ook vroeger heb gedaan! Heel simpel en makkelijk, en het eindresultaat is nog goed gelukt! Ik ga nog even een betere methode vinden om dit te doen, en dan komt er zeker een artikel over!

Vandaag is het natuurlijk Bevrijdingsdag, ik ga met een aantal vrienden naar het festival in Rotterdam. Gaan jullie nog ergens heen vandaag?

XO’s Kim

3 thoughts on “Photo diary week 18

  1. Leuke foto’s! Ik ben erg benieuwd naar het artikel met je beauty stash, het ziet er in ieder geval super leuk uit. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar die milk shakes, die ga ik denk ik ook kopen! En wat is je wing goed gelukt op je selfie, hihi.

Geef een reactie

