MAKE-UP/BEAUTY

Beauty favs April 2014

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze maand heb ik een aantal favoriete beauty producten op een rijtje gezet voor jullie. Dit wil ik elke maand gaan doen, en misschien ook van fashion items. Maar nu eerst deze prachtige beauty producten!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb 5 items die ik deze maand echt meer ben gaan waarderen en waar ik echt niet zonder meer kan. Gek eigenlijk, dat je voor deze items niet beter wist en nu niet meer zonder kan:
Biosilk Silk therapy dit wonder middeltje maakt mijn haar echt zijde zacht. Ik masseer hem in nat haar voordat ik ga föhnen, zodat het een bescherming bied. Mijn haar zit 10x zo mooi met de Silk therapy!

H&M highlighter ik had nooit verwacht dat deze highlighter zo goed was. Het was meer van “oh hij is goedkoop dus ik neem ‘m maar mee” maar hij is zijn geld meer dan waard! Ik gebruik hem heel lichtjes waardoor ik hem dus nog heel lang kan gebruiken.

Benefit Fake up dit is echt mijn favoriete concealer. In het begin moest ik erg wennen maar na een tijdje wou ik niet meer anders. Zie hier mijn review over de Fake up!

Yves Saint Laurent Touche Éclat dit is echt mijn nummer 1 op dit moment. Ik gebruik deze ben als highlighter (hij is ook als concealer te gebruiken) en het effect is zo mooi! Als ik mijn foundation op doe met deze highlighter komt mijn foundation echt 10x zo mooi uit. Ik had nooit gedacht dat dit zo’n verschil zou maken, I’m so in love!

Victoria’s Secret Bombshell Forever body mist deze heeeerlijke bodymist trok gelijk mijn aandacht toen ik hem zag. Het flesje is super cute en ook nog eens handig om mee te nemen. Maar de geur is echt heerlijk, zoet maar toch fris en erg zomers.

Wat zijn jullie favorieten beauty producten van de afgelopen maand?

XO’s Kim

6 thoughts on “Beauty favs April 2014

  1. Ik wou de fake-up gisteren bijna kopen, maar ik had al best wat uitgegeven dus om nou nog 25 euro extra uit te geven ging me te ver, maar als mijn concealer van MAC op is ga ik deze zeker kopen!

Geef een reactie

