MAKE-UP/BEAUTY

Le Blush Crème de Chanel

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De crème blush van Chanel, is dus een blush in een crème vorm. Ik moest zelf eerst heel erg wennen aan dit idee, en vond het maar niks. Maar toen ik hoorde dat steeds meer mensen erg enthousiast waren over dit product, wou ik het toch proberen. Het werd bij me aangebracht en het resultaat verblufte me echt.. wat een natuurlijk effect en wat een mooie glow!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De verpakking is mooi, strak en luxe zoals ik gewend ben van Chanel. Omdat dit mijn eerste blush product was van Chanel, moest ik wennen aan het formaat van de blush. Het doosje is namelijk veel kleiner dan andere blush doosjes, dit vind ik zelf een voordeel omdat hij dan makkelijker mee te nemen is!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is hoe de binnenkant eruit ziet. Er zit een vrij grote spiegel in en natuurlijk de crème blush. Dit is de kleur 64 Inspiration.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oef, wat voelt hij heerlijk zacht aan!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier een swatch van de crème blush. Hij is erg goed gepigmenteerd maar valt subtiel op je huid. Op deze manier kun je deze blush gemakkelijk opbouwen en is hij geschikt voor alle huid tinten. Dit is een swatch van een enkele veeg, maar je brengt de blush natuurlijk anders aan op je gezicht. Veeg met je vingertop één keer over de blush, en plaats dit op je ‘appeltjes’ (begin van je jukbeenderen). Ga met roterende bewegingen richting je slapen en werk de blush nog bij waar dit nodig is. Simpel toch!?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de linkerkant draag ik subtiel de blush en op de rechterkant niks. Zoals je ziet geeft het een hele mooie, natuurlijke look en laat deze blush ook een geweldige healthy glow achter! De crème blush van Chanel kost €34,95 en is onder andere verkrijgbaar in de winkel van Parfumerie La Bourse.

XO’s Kim

5 thoughts on “Le Blush Crème de Chanel

  1. Wat een mooie foto’s weer Kim! De blush is heel erg mooi. Ik heb er ook een liggen, toch eems gaam gebruiken!

  2. Pingback: My 5 favourite pink beauty products |

Geef een reactie

