FASHION

OOTD: inspired by Karl

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik merk dat ik de laatste tijd helemaal gek ben van Chanel. Ik vond Chanel altijd al een mooi merk, maar vooral de make-up is erg fijn. Natuurlijk ben ik ook fan van Karl Lagerfeld! Hij is een inspiratie voor mij, vooral omdat hij altijd zichzelf blijft en een unieke stijl heeft. Ik herken mijzelf erg in zijn stijl, omdat ik ook veel zwart draag. Op de webshop van Azuka zag ik dan ook een shirtje wat perfect bij mij past!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jas H&M Shirt Azuka Broek Coolcat Schoenen Zara Tas Primark

XO’s Kim

4 thoughts on “OOTD: inspired by Karl

Geef een reactie

