UNCATEGORIZED

Photo diary week 17

week17.jpg

Deze week had ik mijn toetsweek, dus moest ik veel leren maar had ik uiteindelijk ook veel vrije tijd. Ik heb veel foto’s gemaakt deze week, en ik heb mijzelf vooral heerlijk verwend. Ik was er echt aan toe, om gewoon even verwend te worden. Kennen jullie dit? Natuurlijk vierde ik ook Koningsdag deze week!

week171

Altijd leuk wanneer er een pakketje op je deurmat ligt.. wat zou erin zitten?

week172

Oh ik kan dit blijven eten, een Snackbox met Crispy Strips van de KFC. Hmmmmmmm!

week173

Ik was heerlijk aan het shoppen in de stad en tussendoor wou ik even rustig zitten. Ik had nog nooit Bubble Tea geprobeerd en dus was dit een mooi moment om het eens te proberen. Wat ik ervan vind? Ik vind het heel apart. Het is wel lekker, maar nou echt wauw is het niet.

week178

Ook liep ik nog even bij Lush naar binnen, alleen de geur is al heerlijk. Ik vind alles er altijd zo lekker uitzien, ik voel me net een kind in een snoepwinkel!

week174

Dit is uiteindelijk waar ik mee thuis kwam. Nieuwe Chanel make-up (altijd goed), iets heerlijks van Lush, een nieuwe Mac lipstick en een nieuwe zonnebril.

week175

‘S avonds ging ik gelijk met mijn heerlijke zeep Rockstar in bad! Hij ruikt echt heeeerlijk zoet.

week1710

Dit zijn mijn nieuwe lovies van Chanel, een crème blush en de nieuwe foundation van Chanel. Het zijn hele fijne producten, hier horen jullie zeker nog meer over!

week1711

Ook kreeg ik deze proefjes mee. Wauw, wat een luxe geuren. En vooral, wat een heerlijke geuren! Hebben jullie al Bonbon van Viktor en Rolf geroken?

week179

Ik heb een shirtje laten bedrukken met de naam van mijn blog erop. Ik ben heel erg blij met het resultaat, en ben stiekem wel een beetje trots op mijn shirtje hihi.

IMG_1258

Oh my god, Victoria’s Secret bij de drogist Dirx! En ook nog mijn favoriete geur: Sheer love. Vandaag is de laatste dag van deze actie, dus als je nog een bodymist wilt scoren wees dan snel!

week176

Ik vierde Koningsdag in Eindhoven! Helaas was het minder leuk dan voorgaande jaren, omdat er hele andere muziek werd gedraaid. Maar het was natuurlijk wel gezellig!

week177

Haha, ik vond deze tekst erg leuk.

Waar hebben jullie Koningsdag dit jaar gevierd? En wat vonden jullie ervan?

XO’s Kim

2 thoughts on “Photo diary week 17

Plaats een reactie