MAKE-UP/BEAUTY

Shop tip: Victoria’s Secret bij de drogist!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een tijdje waren er 3 soorten bodymist van Victoria’s Secret verkrijgbaar bij Etos, maar ondertussen zijn deze allang overal uitverkocht. Nou liep ik vrijdag de drogist Dirx in bij mij in de buurt, gewoon om shampoo etc. te halen. Ineens zag ik in mijn ooghoek een glinstering, Sheer Love! Ik stond eerst echt stom verbaasd te kijken, maar ik twijfelde geen moment en ik nam er gelijk een mee!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De bodymists kosten maar €7,99 voor 250ml, dit is een fullsize bodymist van Victoria’s Secret. Er zijn 3 heerlijke varianten te koop: Sheer Love, Mango Temptation en Love Spell. Ik heb zelf gekozen voor Sheer Love omdat dit een van mijn favorieten geuren is van Victoria’s Secret, hmmmmm.

De actie van Etos gemist? No stress ladies, ren morgen snel naar de winkel (als je natuurlijk een Dirx in de buurt hebt) want morgen is de laatste dag van deze actie! Helaas kwam ik er ook pas laat achter maar ik wou het toch nog delen met jullie.

XO’s Kim

2 thoughts on “Shop tip: Victoria’s Secret bij de drogist!

Geef een reactie

