UNCATEGORIZED

Why I started blogging

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik doe het bloggen met veel passie, probeer mijzelf en mijn blog zoveel mogelijk te verbeteren maar ik blijf vooral mijzelf. Ik weet dat dat het belangrijkste is van een blogger, persoonlijkheid. Natuurlijk is mijn blog nog verre van perfect maar als ik zie hoe veel ik al verbeterd ben weet ik dat ik alleen nog maar beter kan worden. Ik blog nu al ruim een jaar maar ik ben ook vaak gestopt tussendoor. Maar waarom ben ik eigenlijk begonnen met bloggen? En hoe zie ik mijn ‘blog’ toekomst?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is eigenlijk de reden hoe mijn blog ontstaan is. Passie. Mijn passie ligt vooral bij fashion en bij beauty. Ik wil hier al heel erg lang mijn toekomst in krijgen, en dus ook van passie mijn werk maken. Helaas zijn er zoveeeel mogelijkheden dat ik gewoon niet precies weet wat ik wil. Maar goed, ik weet gelukkig wel welke richting op wil.

Ik ben elke dag bezig met fashion en beauty, echt elke dag. Het liefst zoveel mogelijk. Ik wist wel dat er blogs bestonden maar ik had me er nooit in verdiept of er überhaupt over nagedacht. Ik dacht altijd dat zoiets onmogelijk voor mij was. Ik kende Josie, en zij had dus een eigen blog. Ik werd nieuwsgierig en vroeg haar hou dat nou eigenlijk werkte. Ze legde me van alles uit en toen besloot ik dus ook te beginnen.. Een blog leek mij echt de perfecte uitkomst van mijn 2 grootste passie’s: fashion en beauty. Dit kon ik gemakkelijk combineren in een blog!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een van mijn doelen van mijn blog was het inspireren van mensen. Ik hoor vaak dat ik een eigen stijl heb en ik vind vaak dingen leuk die pas later na een echte trend worden. Ik wil dus met mijn stijl mensen inspireren en net weer een andere draai aan alles geven. Stiekem hoop ik toch dat ik voor sommige mensen een inspiratie ben, kwa stijl maar ook kwa persoon. Ik vecht voor mijn droom (al weet ik nog niet precies wat dit is) en ik stop niet tot dat ik die bereikt heb. Ik wil sowieso iets met mode/beauty doen, ik wil groot worden in die wereld.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Maar hoe zit het met mijn toekomst nu? Ik moet eerlijk toegeven dat mijn leven toch wel is veranderd sinds ik blog. Ik heb mijn blog al meer dan een jaar, maar ik ben pas echt 4 maanden serieus bezig en blog ik fulltime. Zelf merk ik dat ik met mijn blog heel erg veel connecties op doe, heel veel liefde andere bloggers ontmoet, samenwerk met de leukste bedrijven, leuke events heb en ik heb al een aantal keren hele lieve en persoonlijke mailtjes gehad van mijn lezers, wat ik echt geweldig vind. Dat MIJN mening gevraagd word voor iets.. dat heeft toch wel iets bijzonders. Dit had ik echt nooit durven denken vroeger.

Al deze leuke dingen die ik door mijn blog heb gekregen zijn leuk, maar het leukste vind ik nog het bloggen zelf. Gewoon heerlijk mijn passie uitbreiden en delen. Echt, ik zou niet meer kunnen stoppen. Als ik bijvoorbeeld iets leuks zie in een winkel dan denk ik gelijk “dit moeten mijn lezers weten!”. Ondanks dat ik het bloggen nu gewoon als een hobby doe, hoop ik stiekem wel dat ik er in de toekomst mee verder kan gaan. Ik hoop dat ik mijn blog en mijn werk kan combineren, en dat ik mijzelf steeds meer blijf verbeteren.

Ik wil jullie, mijn lezers (vooral lezeressen) heel erg bedanken dat jullie op mijn blog komen. Zonder jullie bestaat mijn blog niet en heeft mijn blog geen doel. Ik heb ook al een aantal keer hele lieve berichtjes gehad (ook via Instagram en mail) en daar word ik gewoon helemaal warm van. Zulke mooie complimenten maken het bloggen nog mooier! En als jullie nog tips of feedback hebben, die zijn altijd welkom bij de comments of via de mail!

XO’s Kim

5 thoughts on “Why I started blogging

  1. Ja, ik heb het je al eerder gezegd: jouw echt eigen stijl en enthousiasme gaan je nog ver brengen. Ik heb zelden iemand met zoveel passie over mode en beauty zien schrijven. Daarnaast is je blog echt mooi. De foto’s maken het af. X

Geef een reactie

