FASHION/MAKE-UP/BEAUTY

What’s in my bag?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb al van vele bloggers een ‘what’s in my bag’ artikel gezien. Ik vind het zelf altijd een heel erg leuk artikel om te lezen, vandaar nu mijn What’s in my bag artikel! Dit is de tas die ik op dit moment vaak draag, hij komt van de Primark. Het is een heerlijke grote tas waar dus erg veel in past, misschien zelfs teveel…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eerst even een sneek peek. Dit is hoe mijn spullen in mijn tas liggen: ongeorganiseerd en rommelig haha. Dit komt vooral omdat ik steeds iets nodig heb, vaak haast heb en dit ook gewoon een onhandige tas is om te organiseren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eerst de beauty spullen. Natuurlijk heb ik mijn make-up tasje altijd bij me (hier komt nog een apart artikel over). Ook zit er altijd iets van een bodylotion of handcrème in mijn tas en natuurlijk een spiegeltje en een haarborstel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook heb ik ALTIJD lippenstift bij me, meestal zelfs 2 soorten. Ik kan echt niet zonder een roze lippenstift en als ik deze vergeet mee te nemen ga ik terug naar huis of koop ik een nieuwe. Ja, erg he!? Ook heb ik bijna altijd een desinfectie bij me om mijn handen te desinfecteren. Ik reis veel, en met het openbaar vervoer heb ik soms een beetje ‘smetvrees’ haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dan de wat ‘zakelijkere’ spullen. Mijn portemonnee, agenda en sleutels heb ik ook natuurlijk altijd bij me. Soms neem ik ook nog mijn blog boekje mee, waarin in inspiraties en ideeën op schrijf.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook heb ik altijd mijn kleine camera bij me. Met deze maak ik mijn foto’s voor de Photo diary, en soms ook andere foto’s als het nodig is. Ik vind mijn andere camera te groot om elke dag mee te nemen, die neem ik echt mee op dagen waarvan ik weet dat ik foto’s ga maken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier nog een paar random spulletjes. In de lente/zomer heb ik altijd mijn zonnebril bij me, love the sun! Tissue’s, paracetamol, oordopjes, een luchtje en iets van snoepjes (hoe schattig is deze Pez?) zitten ook altijd in mijn tas. Op dit moment heb ik ook vaak mijn Lemony flutter bij me van Lush, de geur hiervan is echt heeeerlijk!

Wat hebben jullie echt altijd in je tas zitten? En vergeten jullie ook wel eens iets mee te nemen?

XO’s Kim

9 thoughts on “What’s in my bag?

  1. Leuke post, ik verlaat de deur ook niet zonder lippenstift of minimaal lopbalm haha.
    Heeft YSL fijne lippenstift? Ik heb er alleen die gloss achtige lippenstift van
    maar daar ben ik niet zo wild van. En ik wilde binnenkort ook graag
    eens bij een Lush winkel gaan kijken 😊

    X

Geef een reactie

