UNCATEGORIZED

Photo diary week 16

weeek16.jpg

Week 16 was een rustige week voor mij. Ik heb niet veel gedaan, het was echt meer uitrusten, leren en bloggen. Ik heb mijn haar geverfd, en eindelijk weer eens geknipt haha. En oh ja, ik kan niet stoppen met het denken over mijn Kingsday outfit!?

kiii

Wenkbrauwen verven! Dit heb ik geleerd op school, en het is erg gemakkelijk maar ook het resultaat is erg fijn! Als je wat lichtere wenkbrauwen hebt (zoals mij) is het mooi als je ze wat donkerder verft (tenzij je blond bent). Ik teken mijn wenkbrauwen ook bij, maar toch is dit erg fijn voor de finishing touch.

ii

Als we het toch over verven hebben, laten we gelijk m’n haar doen! Ik heb een tijdje steeds highlights door mijn haar gedaan, maar omdat ik niet lichter wou heb ik nu weer lowlights door mijn haar gedaan. En het resultaat is heel erg mooi geworden!

IMG_1163

Even genieten van het heeerlijke warme weer buiten.

IMG_1167

Ik ben helemaal weg van de verzorgingsproducten van Hema. Ze zijn budget-proof en werken ook nog eens! Ook doen ze steeds meer aan de verpakkingen, zoals deze oog make-up remover. Ik vind de naam ‘Bye bye eye make-up’ heel erg leuk!

IMG_1169

Leren, leren en leren… en alsnog niks onthouden. Kennen jullie dit?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oh ik ben echt in love met de ‘phink-ing of you’ van OPI. Heerlijk zomers kleurtje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook ging ik op school met een klasgenootje OOTD foto’s maken.

key1

Dit is even een snelle outfit inspiratie voor Kingsday. Ik zit echt al de hele week na te denken over wat ik ga aan doen met Koningsdag, en ik denk dat dit ‘m word! Wat vinden jullie van de outfit en zouden jullie iets anders doen/aanraden?

Hoe was jullie week verder? Deze week was voor mij echt saai, ik moet zeggen dat ik ook best lui was. Maar er is weer een nieuwe week en als het goed is word deze wat drukker!

XO’s Kim

2 thoughts on “Photo diary week 16

Geef een reactie

