FASHION

Trend alert: slider shoes

s1

Wat is het toch met al die schoenen trends van deze lente/zomer? Er komen steeds meer trends in de schoenen branche. Schoenen zijn namelijk het item deze lente/zomer waar de meeste trends in voorkomen. De nieuwe trend zijn slider schoenen, of eigenlijk slippers. Deze trend is nog niet echt Nederland ingetrokken, maar ik wil dat daar verandering in komt! Sliders zijn eigenlijk badslippers, weet je nog wanneer je vroeger naar het zwembad ging en badslippers aan deed? Ja, die slippers worden dé trend van deze zomer!

slides6

slides4

s2

slide1

Sliders zijn er echt in alle soorten in maten. De bekendste sliders zijn die van Adidas. Die dragen nu al een aantal jongeren met sokken erin. Sokken!? Ja haha, sokken. Ik vond dit eerst maar gek en raar maar ik heb al een aantal fashion bloggers met deze look gezien en ik begin het steeds leuker te vinden! Zelf zou ik ze wel zonder sokken dragen.

slides

Nike Benassi White Printed Sliders CHLOÉ sliders

Wat vinden jullie van deze trend? Ik denk dat als je ze zonder sokken draagt je ze echt kunt combineren onder vele outfits, en ze zitten natuurlijk ook nog eens heerlijk! Ik denk dat ik uiteindelijk wel een paar ga aanschaffen. En jullie?

XO’s Kim

5 thoughts on “Trend alert: slider shoes

Geef een reactie

