MAKE-UP/BEAUTY

Lush Lemony Flutter

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De Lemony Flutter van Lush is een cuticle butter, waar ik al veel over gehoord heb. Hij haalt je cuticles (velletjes bij nagelriemen) weg en verzacht ook je nagelriemen. Maar hij is ook te gebruiken voor droge plekjes op de huid! Ideaal dus. De laatste tijd heb ik veel last van droge handen en nagelriemen, dit komt vooral door het weer maar ook door de gellak die ik gebruik. En de perfecte oplossing hiervoor is natuurlijk de Lemony Flutter!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Head and shoulders, knees and toes, knees and toes. And don’t forget the cuticles. A super-thick lemony cream choc full of rich ingrediënts to help you get to grips with dry bits.” Dit staat er op de verpakking, heel erg leuk! De Lemony Flutter zit verpakt in een simpel maar erg handig potje. Vooral erg handig om in je tas mee te nemen. De inhoud bevat 50 gram en hiermee kun je makkelijk een jaar citroen… eh ik bedoel zoet mee zijn!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is hoe de flutter eruit ziet, wat dikker en gelig van kleur. Toen ik het voor het eerst zag vond ik het er zelfs lekker uit zien!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier heb ik een beetje flutter uit het potje gehaald. Zoals je ziet is de flutter een beetje boterig. Dit komt omdat er verschillende soorten boters en oliën in verwerkt zitten, bijvoorbeeld cacao boter. Oh en die heerlijke citroen geur, echt ik blijf eraan ruiken!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En….. smeren maar! Ik heb hier extra veel op mijn vingers gedaan, omdat ik mijn cuticles ermee wil verzorgen maar ook wrijf ik het daarna heerlijk uit in mijn handen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het resultaat is heerlijk, mijn handen zien er weer heerlijk verzorgd uit en vooral mijn cuticles. Alsof je net een manicure hebt gehad! De flutter trekt vrij snel in maar er blijft wel een vettig laagje achter. Dit vind ik persoonlijk niet storend, omdat de geur alles goed maakt! De oliën en boters zorgen voor het verzachtende effect van de nagelriemen en nagels. Dit verzachtende effect bevordert de nagelgroei, yay! Ook ruikt de flutter heerlijk naar citroen, wat gewoon echt heerlijk ruikt maar ook goed is voor het oplichten van je nagels! De Lemony Flutter van Lush kost €10,65 en is verkrijgbaar in de webshop van Lush of in een van de winkels zelf.

XO’s Kim

3 thoughts on “Lush Lemony Flutter

Geef een reactie

