MAKE-UP/BEAUTY

Wishlist: beauty things I really need

wishlist
Ik heb wel vaker een wishlist, maar dan van items die ik graag zou willen en dus niet echt haast hebben. Maar nu heb ik echt een aantal dingen nodig, mijn foundation is op, een nieuwe blush, ik wil meer aan mijn haarverzorging doen en nog veel meer! Nou zijn dus allemaal luxe behoeftes, maar onder de vrouwen gezien hebben we deze dingen echt ‘nodig’ haha.

Chanel Perfection Lumière De nieuwe foundation van Chanel, ik ben fan! Ik heb een proefje geprobeerd en ik ben er helemaal weg van, sorry YSL maar voor de zomer past Chanel beter bij mijn huid.

Benefit Sun Beam Ik ben op zoek naar een mooie, natuurlijke highlighter die een gezonde gloed geeft. Tot nu toe komt Sun Beam van Benefit het dichtst bij mijn wensen!

Anastasia eyebrow products Eigenlijk heb ik dit nog niet zo hard nodig, maar wil ik het wel echt uitproberen. De wenkbrauw producten van Anastasia, nu ik bij Douglas stage loop en het resultaat zie bij klanten is het bij mij echt gaan kriebelen en kan ik niet wachten om producten te proberen!

Biosilk Silk Therapy Ook wil ik mijn haar meer gaan verzorgen. Ik moet eerlijk toegeven, ik doe heel erg weinig aan haarverzorging. Dit is omdat ik altijd producten gebruikte en nooit resultaat zag. Ik dacht dus dat haarverzorging onzin was. Maar omdat ik zoveel goeds over Biosilk hoorde wou ik er meer van weten. Ik heb gisteren een proefje uitgeprobeerd van de Silk Therapy en wauwwwww, wat een resultaat! Ik kan niet wachten om deze te kopen, hebben jullie al ervaring met de Silk Therapy?

Tangle Teezer En omdat ik nu toch met mijn haar bezig ben, waarom niet een betere borstel? Ik heb heel erg snel klitten in mijn haar, en de Tangle Teezer is de perfecte oplossing voor klitten. Je kunt je haar hiermee veel makkelijker uitborstelen.

Brown eyeshadow Een bruine oogschaduw, ik heb nog niet echt een specifiek merk in gedachten maar stiekem denk ik dat het toch Mac word. Ik wil een matte oogschaduw, en Mac heeft een prachtige collectie hiervan.

Le Blush Crème De Chanel De creme blush van Chanel, het idee van een creme blush vond ik altijd maar raar en ik dacht eigenlijk gelijk aan vlekken, vlekken, vlekken! Maar mijn collega heeft deze blush heel subtiel aangebracht, en het resultaat verblufte me echt. Het ziet er echt heel erg mooi en natuurlijk uit!

Hmmmmm, eigenlijk merk ik uit deze wishlist dat stage lopen bij Douglas niet goed is voor mijn portemonnee. Ik ontdek steeds meer producten, en ik leer steeds meer over de werking ervan. De blush en foundation van Chanel en de Biosilk Silk Therapy staan op nummer 1 van mijn wishlist.

XO’s Kim

2 thoughts on “Wishlist: beauty things I really need

Geef een reactie

