FASHION

OOTD: just a girl at school

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De laatste tijd heb ik het erg druk, en vooral met school. Volgende week heb ik toetsweek, en dit houd dus in: allemaal toetsen en projecten die ingeleverd moeten worden! Ik had mijn camera meegenomen naar school, en in de pauze ging ik met Iris outfit foto’s maken. Ik ben trouwens ook heel erg aan het twijfelen over welke opleiding ik hierna ga doen. Ik weet zeker dat ik een particuliere opleiding wil gaan volgen. Maar ik twijfel tussen visagie en mode. De meeste mensen vinden mij toch echt bij mode passen, aaaaah I can’t choose! Wat voor opleiding doen jullie eigenlijk?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jasje Vero Moda Trui Vero Moda Broek Vero Moda Tas Primark Schoenen Nike free run 2

XO’s Kim

5 thoughts on “OOTD: just a girl at school

Geef een reactie

