FASHION

Shop tip: kingsday mini bag

Kingsday mini bag
Koninginnend… uhhh Koningsdag is coming! Nog ruim een week en dan is het zover. Party! De meeste jonge vrouwen gaan naar de grote steden om te feesten. Maar elk jaar is het weer opnieuw een probleem, wat voor tas neem ik mee? Je wilt natuurlijk dat je tas goed dicht kan maar tegelijkertijd ook makkelijk mee te nemen is. En dan moet hij er ook nog fashionable uitzien..

minibag2
Deze mini bag is perfect voor de vrouwen die weinig meenemen met Koningsdag. Voor de vrouwen die bijvoorbeeld alleen geld, lipstick/lipgloss, parfum en een spiegeltje meenemen haha! Helaas hoor ik niet bij die vrouwen, want ik heb echt altijd een hele voorraad bij me.. dus zelf vind ik het prettiger om een grote tas mee te nemen (die natuurlijk wel makkelijk te dragen is en ook fashionable is). Maar voor de ladies die niet veel spullen mee nemen om Kingsday, here is your bag!

De tas kost €19,95 en is verkrijgbaar in 3 kleuren. Hij is hier verkrijgbaar in de webshop van Zara!

XO’s Kim

3 thoughts on “Shop tip: kingsday mini bag

Geef een reactie

