MAKE-UP/BEAUTY

OPI pink-ing of you

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik was afgelopen zaterdag met mijn vader in Dordrecht, en daar zag ik de parfumerie Mooi Parfumerie. Deze zit niet in Rotterdam, maar ik wist wel dat ze er leuke beauty stuff hadden. Toen ik bij de afdeling van OPI kwam, zag ik dat ze veeeel kleuren hadden die in Rotterdam niet verkrijgbaar zijn! Ik weet niet zeker of dit oude collecties zijn, maar wel dat mijn kleurtje ertussen zat! Baby roze! Ik was al een tijdje op zoek naar een baby roze kleur nagellak van OPI, dus dit kwam perfect uit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het potje bevat 15 ml en het is de kleur ‘pink-ing of you’. Hoe cute is deze naam? Ik vind OPI altijd heel erg origineel met namen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat een mooi kleurtje is het toch! Het is echt baby roze, maar ook een beetje snoep roze. Zelf draag ik nu veel gellac, dus af en toe een mooi kleurtje nagellak voor wat afwisseling vind ik erg fijn. De OPI ‘pink-ing of you’ kost €14,25 en is verkrijgbaar bij Mooi Parfumerie. Ik durf niet te zeggen of deze kleur bij andere filialen ook verkrijgbaar is, aangezien ik hem nog niet bij de Douglas heb gezien.

XO’s Kim

9 thoughts on “OPI pink-ing of you

Geef een reactie

