UNCATEGORIZED

Photo diary week 15

week15.jpg

Deze week heb ik weer veel leuke dingen gedaan, een ook heb ik weer een aantal nieuwe items gescoord. Maar ook had ik een chaos moment in deze week, wat kwam door 1 ding.. lees snel verder!

week151

Hmmmmm, stracciatella yoghurt met cornflakes. Stracciatella yoghurt is echt een aanrader, it’s delicious!

week152

Even een aantal make-up technieken doorlezen van Scott Barnes, dit is een make-up artist die onder andere Kim Kardashian de mooiste looks geeft!

week152

Ik heb mijn Bobbi Brown shimmer brick verkocht! Ik had de kleur nectar gekocht, maar vond hem toch niet helemaal mooi staan bij mijn huid en haar. Ik had hem al gebruikt dus ik kon hem niet meer terugbrengen. In de Facebook groep Beauty & Fashion market kun je je beauty en/of fashion items verkopen of je kunt natuurlijk zelf items kopen. Ik heb al een aantal dingen verkocht en ook al iets gekocht! Heel erg handig dit en het is ook wat persoonlijker dan Marktplaats.

week153

Ik was met mijn vader in Dordrecht en natuurlijk moest ik even de Big Bazar in. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen make-up meer koop omdat het alleen zo goedkoop is (de verleiding is dan groot). Maar ik zag wel 3 items die ik precies nodig had! Yay

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Voor de Estée Lauder training ging ik nog even langs de Primark, en heb ik een aantal spulletjes gekocht.

1

Mijn eerste training van Estee Lauder! Hier is al een artikel over online gekomen. Ik vind het erg fijn om trainingen te krijgen, zodat je je producten nog beter kent en de klanten nog beter kunt adviseren.

week154

Even heerlijk een middagje vrij en dus lekker bank hangen en bloggen. Af en toe heb ik gewoon een rust momentje nodig voor mezelf, herkennen jullie dit?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AAAAAH!? Oke, de barsten in mijn scherm zaten er al een half jaar in maar mijn telefoon ging gewoon ineens niet meer aan! Hij laadde ook niet meer op en bij de winkels dachten ze dus dat het aan de software lag. Hier zou ik veel geld voor moeten neerleggen en ik had zoiets van dan kan ik net zo goed een nieuwe telefoon kopen, met een heel scherm en alles nieuw. Dus dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb een aantal uurtjes met mijn Nokia gelopen, haha wat was dit raar zeg!

week151

Mijn werk outfitje! Ik moet bij Douglas helemaal in het zwart zijn en bij C&A helemaal zwart en eventueel een wit shirtje of een wit detail. Vaak draag ik dus een blazer. Ook draag ik vaak mijn zwarte Nike free run 2, omdat dit gewoon heerlijke werkschoenen zijn. Wat voor werk doen jullie en hebben jullie ook bepaalde werk kleding? Ik weet dat het soms moeilijk is om werkkleding te vinden, maar in de webshop van Engelbert Strauss vind je werkkleding voor bijna elk beroep. Ook hebben ze voor mijn werk erg makkelijke kleding!

Wat hebben jullie de afgelopen week gedaan? En vinden jullie de nieuwe indeling van mijn photo diary beter?

XO’s Kim

5 thoughts on “Photo diary week 15

  1. Oehh dat boek lijkt me interessant, ik heb nu nog 4 boeken over visagie hier liggen. Je moet is op de rommelmarkt kijken ofzo, daar hebben ze vaak boeken over make-up voor nog geen 3 euro! -X-

  2. Leuke foto’s! Ik wist niet dat de Big Bizaar in Dordecht W7 verkoopt, misschien gaan ze het palette ook wel verkopen.. ^^ Balen van je telefoon, maar hij zat inderdaad wel echt vol scheuren haha. Leuk dat je bij de C&A een wit detail mag, vind ik eigenlijk mnet wat leuker. Leuk die tip met bedrijfskleding, ga ik eens kijken. 🙂

Geef een reactie

