FASHION

Alexander Wang for H&M

alexander

WOEEEEEEEEEEE! Mijn eerste reactie was echt yes yes yessss! Alexander Wang is de nieuwe guest designer voor H&M, wat een geweldig nieuws is dit. Alexander Wang staat bekend om zijn eigen merk maar hij staat ook aan het hoofd van het merk Balenciaga, wat ik ook een geweldig merk vind. Ook zijn de tassen met de studs aan de onderkant (Diego en Rocco) wereldwijd bekend en erg gewild in de fashion wereld.

Alexander Wang for H&M

Alle fashionista’s die gek zijn van Wang (zoals ik), moeten nog even geduld hebben want pas vanaf 6 november 2014 zal de collectie verkrijgbaar zijn. Het is nog onbekend hoe de collectie eruit zal gaan zien. Ik ben echt heel erg enthousiast en ik denk dat ik ook wel een van diegene ben die voor de deuren staat op 6 november. Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als ik!

XO’s Kim

One thought on “Alexander Wang for H&M

Geef een reactie

