FASHION

Tumblr outfit inspiration

basic

Even een aantal outfit inspirations die ik van Tumblr gehaald heb. Momenteel zit ik echt weer in een ‘kleding dip’ en lijkt het alsof ik niks in mijn kledingkast heb hangen. Ik denk dat de meeste dit van jullie ook wel eens hebben, toch? Op dat moment heb ik echt weer even inspiratie nodig om weer leuke outfits te kunnen maken.

tu1

Wauw, deze drie outfits zijn echt perfect, en passen precies bij mij. Ik vind het topje van de tweede foto zooo gaaf, ik weet alleen niet of ik dit zou durven dragen.

tu2

Ik ben ook helemaal weg van de ‘leather look’ broeken. Ik heb er zelf dan ook 3 en dit zijn echt mijn favoriete broeken. En ik ben echt verliefd op de tweede outfit, wat hou ik toch van die stijl! Ik vind het erg mooi en zelfs een beetje zakelijk staan, maar toch ook erg vrouwelijk.

tu3

De eerste outfit is echt een outfit waar ik zo in de zomer mee zou lopen. Sorry, but I love black! Een furry jas is wat te warm voor nu, maar toch vond ik dit een hele mooie outfit. En nog steeds als ik die midi skirts zie ben ik gelijk om. Het ziet er gewoon erg vrouwelijk uit en het is perfect voor de zomer!

Eigenlijk wil ik nu gelijk gaan shoppen, want ik herinner me weer wat er nog allemaal op mijn wishlist staat. Grrrr! Gelukkig heb ik ook wat inspiratie opgedaan en ziet mijn kleding kast er weer wat ‘voller’ uit haha. Have a nice sunday ladies!

XO’s Kim

3 thoughts on “Tumblr outfit inspiration

Geef een reactie

