FASHION

New in: Nike free run 2 all black

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn tweede paar Nike free run 2, and I love them! Ik had ze eigenlijk nodig voor mijn werk, omdat ik daar helemaal in het zwart gekleed moet zijn. Dus toen dacht ik gelijk aan Nike free run, omdat deze zo heeerlijk lopen. Maar nu draag ik ze natuurlijk ook gewoon in mijn vrije tijd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kan niet meer zonder Nike free run! Ze lopen zo lekker en zijn zo makkelijk te combineren met alles. Good job Nike! Deze Nike free run 2 kosten €114,95 en zijn verkrijgbaar bij verschillende sneaker winkels. En je hebt er jaren plezier van!

XO’s Kim

2 thoughts on “New in: Nike free run 2 all black

Geef een reactie

