FASHION

Want: pink sweater

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
De collectie van Monki word naar mijn mening steeds leuker en leuker! Ook merk ik dat mijn stijl weer wat begint te veranderen, en dus zie ik veel leuke items bij Monki. Bijvoorbeeld deze sweater. Ik heb hem al een aantal keren gespot en ik vind hem echt geweldig. Ik vind baby roze echt een mooie kleur, vooral voor de lente/zomer. Ik zou deze sweater combineren met een witte jeans en leuke sneakers of juist hele mooie loafertjes. I want this baby pink sweat!

XO’s Kim

3 thoughts on “Want: pink sweater

Geef een reactie

