MAKE-UP/BEAUTY

Filling my YSL with Sheer Love

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik had nog mijn oude foundation verpakking van Le Touche Eclat liggen, maar ik vond het zonde om deze weg te gooien. Dus toen dacht ik, ik kan er natuurlijk ook wat anders in doen! En omdat de verpakking zo makkelijk mee te nemen is in mijn tas, dacht ik eigenlijk gelijk wel aan bodylotion. Ik vind de verpakkingen van Victoria’s Secret net wat te groot om mee te nemen, so perfect match! Mijn Sheer Love gaat in mijn Le Touche Eclat!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier de Le Touche Eclat van Yves Saint Laurent. Het lijkt alsof die nog vol zit, maar geloof me hij is echt leeg! En ik heb ondertussen ook al een nieuwe dus die gebruik ik nu. Maar er zit dus nog wel foundation in, en dit moet natuurlijk uit..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ga de Le Touche Eclat schoonmaken met een kwastenreiniger en nagellak remover. Ik vul de Le Touche Eclat met nagellak remover, schud wat en spoel hem weer om. Dit deed ik een aantal keer en ook met de kwastenreiniger. Tussendoor haalde ik de foundation weg met wattenstaafjes, je moet er even geduld voor hebben maar dan is die ook echt schoon!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Helemaal schoon, dus nu kan het vullen beginnen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En ik vul hem natuurlijk met de heerlijke bodylotion Sheer Love..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eerst leg ik een handoekje neer, zodat niet alles onder de bodylotion gaat zitten. And now, let’s fill!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zie je dat ik al een beetje begin te knoeien? Haha. Het vullen gaat voor de rest gemakkelijk en snel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En.. vol!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is dan het eindresultaat. Ik vind het leuk om mooie verpakkingen te hergebruiken voor iets anders, omdat ik het gewoon zo zonde vind om ze weg te gooien! De bodylotion is zo erg handig om mee te nemen en hij ziet er ook nog eens luxueus uit! Hebben jullie wel eens een verpakking hergebruikt?

XO’s Kim

2 thoughts on “Filling my YSL with Sheer Love

Geef een reactie

