MAKE-UP/BEAUTY

Estee Lauder training at Douglas

estee6

Mijn eerste training bij Douglas, was van Estée Lauder! Wat een ervaring, ik vond het heel erg leuk. Er kwam een algemene uitleg over de producten en waarover deze training ging, we moesten elkaar (de collega’s) opmaken, er was een mini wedstrijdje en nog veel meer! Ik heb aardig wat geleerd van deze training en vond het heel erg leuk om deel te nemen.

estee1

estee2

estee3

estee4

Make-up, make-up en nog veel meer make-up! We hebben een nieuwe manier van highlighten geleerd die je in 3 minuten klaar kan hebben. Ook mochten we erg mooie lipsticks uitproberen en wauw, wat zitten ze heerlijk!

estee5

Dit is wat ik kreeg van de training van Estée Lauder. Twee magneetjes van Advanced Night Repair (een heel erg goed verkocht product van Estée), deze kreeg ik als troost prijs omdat ik laatste was met het wedstrijdje (het is mijn eerste training hè.. haha). En de Revitalizing Supreme CC crème! Ik ben heeeel erg blij met deze CC crème, hij werd namelijk ook gedemonstreerd tijdens de training en het zag er echt prachtig uit! Jullie horen natuurlijk binnenkort meer over deze CC crème.

Willen jullie vaker artikelen over mijn trainingen van Douglas zien? Ik heb binnenkort waarschijnlijk ook een training van Benefit, waar ik heel erg naar uit kijk!

XO’s Kim

8 thoughts on “Estee Lauder training at Douglas

  1. Werk je bij Douglas? Super leuk lijkt me dat! Al zijn de verkoopsters hier soms een beetje vervelend met hun extreme vorm van klantvriendelijkheid haha maar al die trainingen, dat zou ik ook wel willen!

Geef een reactie

