MAKE-UP/BEAUTY

Yves Saint Laurent Pure Chromatics

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Yves Saint Laurent Pure Chromatics 4 wet & dry eye shadows nummer 19. Een mond vol, maar wauw wat een plaatje is dit. Ik vind de verpakking er echt heeel erg mooi en luxe uitzien, en je zou de buitenkant zelfs als spiegel kunnen gebruiken! Aan de binnenkant zit ook nog een spiegel en nog veel meer..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is hoe de oogschaduw palette er aan de binnenkant uit ziet. Strak en luxe, maar toch ook handig. Er zit een spiegeltje in en ook zitten er 2 applicators in. Zo kun je dus altijd je make-up bijwerken!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier de applicators om 2 make-up resultaten te kunnen creëren: de bovenste applicator is het schuim applicatortje, deze moet je ‘droog’ (dus zonder water) gebruiken en zorgt voor een finish met een parelglans. Erg mooi en subtiel! De onderste applicator is een flexibele applicator, deze is wat harder en is geschikt voor ‘nat’ (met water) gebruik. Hiermee creëer je een long-lasting look met extra pigmentatie en een mooie glanzende finish. Loveable!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit zijn de 4 kleuren oogschaduws. Ik vind het ten eerste heel erg jammer dat Yves Saint Laurent hierbij geen namen geeft, maar gelukkig krijg je al genoeg luxe. Er zit een oud rozige kleur in, een highlighter, en 2 soorten kleuren bruin. Zelf gebruik ik bruine kleuren/tinten erg vaak met oogschaduw, voor een mooie natuurlijke look!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De swatches, ik heb ze nat met de schuim applicator aangebracht voor een optimale pigmentatie. Elke swatch bevat 2 vegen. Ik vind het resultaat erg mooi! Het is een mooie pigmentatie die je heel fijn kunt opbouwen, maar toch ook heel natuurlijk in een eyelook is. Je ziet ook dat de eerste 3 kleuren de meeste shimmers bevatten, en zo een mooie glans krijgen in het licht.

ysl7

Een simpele, maar toch luxe eyelook. Je kunt veel eyelooks maken met dit oogschaduw palette, maar ik ging voor een natuurlijke luxe look. Zelf zou ik deze look ook gewoon overdags dragen! Ik heb de highlighter in het begin gedaan, de lichtbruine kleur op mijn ooglid en de donkerbruine kleur op mijn arcadeboog en aan het einde van mijn ooglid. Zien jullie wat een mooie glans deze oogschaduw geeft in het licht?

Dit oogschaduw palette kost €52,50 en is verkrijgbaar bij de luxere parfumerie zaken. Het is erg veel geld en ik heb hem een keer met een kortingsactie gekocht, anders zou ik dit nooit voor een palette over hebben (ik ben ook maar een student hè). Vind ik hem het geld waard? Voor de mensen die het geld ervoor over hebben, absoluut! Maar als ik nu zo nadenk had ik liever van dit geld het Naked 2 palette gekocht. Maar, ik heb wel echt een van de mooiste Yves Saint Laurent oogschaduw palette in mijn bezit!

XO’s Kim

5 thoughts on “Yves Saint Laurent Pure Chromatics

  1. Wauw, wat een prachtig palette! Echt mooie kleuren en goede pigmentatie. Maar het is wat je zegt, de prijs is erg hoog. Dan koop ik inderdaad liever een Naked palette van Urban Decay.

Geef een reactie

