UNCATEGORIZED

Photo diary week 14

week14.jpg

Hi ladies, de photodiary van week 14 is er al weer! Ik vind de laatste tijd alles zo snel gaan, de weken vliegen voorbij! Hebben jullie dit ook? Deze week bezocht ik de opening van Primark in Nijmegen, kreeg ik een nieuwe camera, en maakte ik een ‘kunstwerk’ van graffiti!

1 Yes, mijn eerste Primark opening in Nijmegen! Ik hoop dat ik vaker uitgenodigd word, want het is echt heel erg leuk en gezellig. Alle andere bloggers zijn erg aardig en gezellig, en we hebben veel gelachen. Ook heb ik veel geleerd tijdens de opening over Primark en ben ik met een heel ander beeld naar Primark gaan kijken!
2 Whoee eindelijk een nieuwe camera! Hij is van mijn moeder geweest maar zij deed er nooit iets mee, zonde toch!? Ik ben benieuwd wat voor mooie foto’s ik hiermee kan gaan maken.
3 Mijn eerste video kwam deze week online, spannnnend! Ik vind het stiekem toch wel een beetje eng om jezelf in een filmpje op het internet te zeggen, meer gewoon het idee. Ik ben blij met de positieve reacties!
4 OOTD foto’s shooten met mijn nieuwe camera! Ik ben erg blij met het resultaat.
5 Een nieuwe Mac lipstick gekocht van de ‘A fantasy of flowers’ collectie. Pretty pink!
6 En hier een Yves Saint Laurent lipstick gemaakt met graffiti haha! Het is nog moeilijker dan je denkt..
7 Voor mijn werk en stage moet ik helemaal in het zwart gekleed zijn. Geen probleem, alleen hadden al mijn zwarte schoenen een witte zool! Dus het was een mooi moment om gelijk nieuwe runners te halen, want ik wou al een tijdje een 2e paar. Ze zijn echt all black, alleen het Nike logo is wit. Love my new babies.
8 Ik kocht nog een aantal dingetjes bij de Action, en het lijkt wel alsof ik nooit meer van die hebbedingetjes zie en koop. Misschien ben ik eindelijk van mijn ‘ik koop onzin bij de Action’ tik af?
9 Heerlijke paassnoepjes! How cute are the bunnies?

Ik heb nog even een vraag voor jullie, want ik wil mijn photo diary indeling anders gaan doen. Ik wil de 9 hokjes zo houden als voorafbeelding, maar dan wil ik elke foto ook echt in het groot gaan plaatsen en daaronder de beschrijving. Lijkt jullie dit een goed/beter idee? En als jullie nog tips of suggesties hebben laat het achter bij de comments!

XO’s Kim

2 thoughts on “Photo diary week 14

Geef een reactie

