FASHION

OOTD: the little bag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik draag eigenlijk nooit kleine tasjes/clutches, maar deze keer wel. Dit omdat hier mijn nieuwe camera in zit! Ja, eindelijk heb ik ook een camera die betere kwaliteit kan leveren! Ik moet alleen nog wel alles uitzoeken hoe het werkt, want er zitten veel meer functies op dan dat ik gewend ben. So, say hello to my camera bag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jas Primark Shirt H&M Tasje H&M Riem Primark Broek Vero Moda Schoenen Zara

XO’s Kim

3 thoughts on “OOTD: the little bag

Geef een reactie

